środa, 4 lipca 2012

Wielka Sobota


A dziś wstałam po 8 , poleżałam popisałam z Pawełkiem ♥ Wstałam założyłam słuchawki , potańczyłam troszQ , bo już mam taki zwyczaj z rana :D Poszlam się ogarnac ,wyszykowac i o 10;30 sruu do Kosciola święcic koszyczki z Gruszą moją Kochaną . Mszee prowadził Myszowygląd , ilee my sie nakleczalysmyy o Jezusiuu ! Myslałam ze mi nogi odleca ; o Nigdy wieceej ! Nastepnym razem idziemy do ławek , nawet jak mialybysmy isc godizne wczesniej ! . Wglee hahaha "Tyy ja Ci mówie ,żee zamiast baranów powinny byc takie dromadery cukrowe <mhhh> " <napalony> W drodze powrotnej stwierdzilam iż to zły pomysl , bo kurnaa kazdy by se miał takiego dromaderka! A to tylkoo dla mnie ♥

I wglee zmarzlam jak nie wiem ! dobrze ,że deszcz nie padał ,bo wygladalabym jak przemoczona kura . Leglaam u rodziców na kanapie i tak do tej pory siedze : ) Na obiadek miałam przepysznee kreweteczki z jajeczniczka <mniam> Później przyjechal dziadek przywiozl nam salateczke . A za jakies 40 min jedziemy do babci Eli na kawe . Mielismy isc do niej w poniedzialek na obiad ,ale moj tatus o 4 rano już bedzie jechał do Niemiec ; / Mam nadzieje ,ze szybko zleca te dwa miesiace bez niego :(



Eweluś dostała :P od sasiadki

Takie tam dla Dziubka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz