środa, 28 listopada 2012

KRKA cd.

Już prawie zima, a ja jeszcze mam do nadrobienia większość wpisów z Chorwacji, ale jak ja to mówię "Chcieć to móc"

Więc bez zbytecznego pisania - przedstawię fotorelację z dalszego pobytu w Parku Narodowym KRKA. Tym razem część ta bardziej przyjemna czyli czas wolny. Mieliśmy jakoś dwie albo trzy godzinki dla siebie, więc najpierw porobiliśmy kilka zdjęć na moście. A później siup do wody, musieliśmy chodzić na zmianę po ktoś musiał cykać zdjęcia i robić filmiki - mi się tak fuksło, że siedziałam cały czas.

Wszystko ładnie pięknie, tylko jak tam ślisko! Jakbym nie miała butów to bym sobie chyba zęby powybijała o te skały. Przyjemnie było tak popływać w taki upał, jeszcze po męczącej podróży.







a po pływaniu pora na degustację <mniam!> ♥







Kolejny wpis z wakacji na dniach!
Dobranoc ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz