wtorek, 15 lipca 2014

Biba u Benka xD

Siemanko xD

Już myślałam, że nie uda mi się tutaj zajrzeć, jak ja uwielbiam "brak dostępu do internetu", godzinę chyba czekałam, no i się doczekałam! (A Ciebie to kiedyś zabiję! mówiłam, że tak będzie :P)

Dzień zleciał dosyć szybko, wstałam około 11, zjadłam śniadanko, wyszłam z Pongiem. Ugotowałam obiad i przez resztę dnia marudziłam Klaudynce o moich zacnych planach xD hahaha że Ty masz do mnie taką cierpliwość to ja się dziwię! Przez to całe zamieszanie nawet nie zdążyłam poćwiczyć, jutro będzie trzeba nadrobić.

Gorące pozdrowienia dla mojego managera! ;* pamiętaj Skubańcu staraj się! bo jak nie to pozostanie Ci tylko zapierdziel w Lidlu, no albo u tego Optyka ;p

*******************************
Biba z Dojczetami
Benek i zakonnice
" Wyobraziłem sobie Benedykta tańczącego breakdance z radości"
"Wieś tańczy i śpiewa"
"Potańcówa jakaś? w remizie?"
"Ty jako zakonnica, a ja jako ksiądz czy mnich?"
"Pampersy jeszcze chyba za wcześnie dla mnie"
"To jak już to jedziemy oboje w habitach"

 od dziś kojarzy mi sie to tylko z grą w pingwiny



Dobranoc Wszystkim! ;**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz