wtorek, 15 lipca 2014

Skojarzenia 4

Nie wiem czy pamiętacie czy też nie ale na blogu powstała seria wpisów "Kojarzysz mi się z..." dziś wrzucam kolejny wpis tym razem ze skojarzeniami od Moniki.

Kojarzysz mi się z : 
* BARCELONĄ - no bo lofciasz ich i w ogóle Barcelona
* HITLEREM - ponieważ jest on znana postacia historyczna o której życiorysie dużo wiesz
* HISTORIĄ- bo to Twój ulubiony przedmiot a bynajmniej posiadasz szeroką własna wiedzę na te tematy
* KUJONEM - bo sie bardzo dobrze uczysz 
* SWASTYKĄ - bo to symbol nie tylko Hitlera ale ogólnie takiej historycznej myśli

 Wasze zdrówko ♥

* PIEROGAMI - które lubisz jeść i które przyniosłam Ci do radiowęzła
* ŻEROMEM - bo właśnie tam Ciebie poznałam
* KAKAŁKIEM W SŁOIKU - które to Ci przyniosłam do wezla
* RADIOWĘZŁEM - bo najpierw tam przesiadywalas z G. a potem z nami i te zarelko ktore tam bylo
* ZAPAROWANYMI SZYBAMI / OKNAMI - ponieważ zawsze Ci tego zazdrościłam


* KUCYKIEM - ponieważ takowy pseudonim dostałaś od mojego faceta i też dlatego ze nosisz często kucyka na głowie
* ŻUBREM - gdyż piwo to piłaś i na mojej 18 i na meczu u Jonka   
* DNIEM KOBIET - kiedy to przyniosłam Ci tulipana
* WINEM - dotyczącym Twoich urodzin i tego ze nie pijesz dużo alkoholu a gustujesz w winach
* SŁODYCZAMI - gdyż lubisz te różne bounty czekoladki żelki ciastka i masz do nich słabość


* ZDROWA ŻYWNOŚCIĄ - bo jadłaś paprykę w szkole i serki wiejskie i jakieś ziarniste chleby, plus to jak pisałaś w jakimś zeszycie o zdrowym odżywianiu co wkleiłaś pomidorki na nim i Ci wycinałam cyferki
* UKRAINĄ (wybacz mi to) uzasadnienia nie mam
* JAPONIĄ - ponieważ masz hobby zwiazane z tym krajem i kulturą
* RUCHANKIEM -  bo to ta Japonska muza

Nasze ruchanko xD

Dziękuję Ci bardzo Słońce Ty moje ♥ ale tego Hitlera, swastykę mogłaś sobie darować :D ja bym do tego dodała jeszcze nasze nocne rozmowy na gg, "motylem jestem" i świeczki w łazience. 
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz