sobota, 19 lipca 2014

Nadrabiamy

Siemanko :)

Znowu zaczynam robić sobie zaległości w pisaniu ;< rany jak ja tego nie lubię.No ale nie narzekam, bo ostanie dni całkiem przyjemnie mi zleciały (chińskie motyle i te sprawy) Zaniedbałam też trochę moje ćwiczenia, ale przynajmniej codziennie biegam, heh dobre i to.

Nie ma to jak położyć się przed 5 i mieć pobudkę około 10 - Maciek jesteś genialny! Dzisiaj sobota, a to oznacza, że wrzucą nowy odcinek Fairy Tail ♥ Ty no weź w ogóle jaka to beznadzieje,wrzucą Ci jeden odcinek na tydzień i weź Ty się naciesz.

Magda, Ty mój Chinolu i Putinie i  w ogóle wszystko w jednym wracaj już z tych cholernych Włoch! ile tam można siedzieć i wpieprzać ten makaron... Mam tyle planów na sierpień *ajajaj* no i tęskni mi się za Tobą :( Ja nie wiem co Ty sobie wyobrażasz...

 parapetowo z Cipołajem, mecz u Jońskich, Okocimek<3 Nocka u mnie, Rogle z makiem, Dni Bielawy, spacer z Kubą, Kucyk, sweet focie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz