sobota, 19 lipca 2014

Wakacje 2013

Długo nad tym myślałam, ale w końcu postanowiłam, że na blogu pojawią się jeszcze wpisy z ubiegłego roku. Zacznę od wakacji, bo w zeszłym roku na prawdę sporo się wydarzyło i miło by było móc kiedyś to powspominać. Później przejdę do roku szkolnego (będą to oczywiście tylko wybrane opisy poszczególnych dni, te co najbardziej zapamiętałam)

Do tych wpisów zmotywowało mnie również kilka osób, za co bardzo Wam dziękuję i myślę że trochę przybliżę Wam ten okres w moim życiu, kiedy nic tutaj nie pisałam. 

A to taki mały wstęp do tego co się tu znajdzie:

 Ukraina - Podhajce, idziemy na plaże, wino na polach, przyjazd Dawida,Łysajka, pieczemy ciasteczka, moja 18-nastka, praktyki

1 komentarz:

  1. śliczna jesteś, jak masz ochotę to napisz na gadu: 51285226 ;) chętnie Cie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń