czwartek, 18 grudnia 2014

POLA

Bry wieczór :)

Od jakiegoś czasu jestem już sama - Dawida odprowadził tato z Pongiem jakoś po 21, później poszła Magda. Robię porządki na pulpicie, muszę to wszystko ładnie posegregować, poprzerzucać na dyski. Obiecałam sobie, że do końca tego roku nadrobię wszystkie zaległe wpisy (trochę tego będzie - ale dam radę!) Ja bym nie dała? xD

Wracając do wpisów z wakacji, mam dla Was zdjęcia z naszej sesyjki na polach. Wyszłyśmy tylko parę kroków od mojego bloku, a wylądowałyśmy na drodze prowadzącej do innego miasta. Wtedy było jeszcze tak ciepło ♥ słońce, zboża <ahh> Dostałyśmy opierdziel od jakiegoś gościa, że chodzimy po polu (nieważne że już wcześniej było przez kogoś ugniecione/udeptane...)





 

5 komentarzy:

  1. Ulalala Ewelcia zaszalała xD / K

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna <3 Oddaj mi te Twoje włosy
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. No Koleżanko nie znam Cię, ale wydajesz mi się bardzo przesympatyczną i pełną energii dziewczyną.
    Piękne fotografie i urocza kobietka.
    Pozdrawiam Dominik.

    OdpowiedzUsuń