piątek, 30 stycznia 2015

Liczba 23

Przed zapoznaniem się z treścią tego wpisu skonsultuj się z lekarzem (psychiatra) lub farmaceutą - gdyż informacje zawarte w tym poście mogą odbić się na Twojej psychice i zdrowiu.... A teraz tak bardziej na poważnie... od 23 stycznia zaczęło dziać się coś dziwnego w Naszym otoczeniu. Cyfra "23" prześladuje Nas na każdym kroku.... Zaczęło się całkiem spokojnie - od godzin np 23;23 , 22:23, 17:23. A teraz, gdzie nie spojrzę widzę wszędzie 23! Przypadek - nie sądzę! Wszystko zaczęło się nasilać w tym tygodniu - do mnie zaczęły pisać osoby, które nie odzywały się przez dłuższy czas... Razem z Patrycją  mamy problemy sercowe... Magda - ten zabieg... To wszystko jest już tak chore, że zaczynamy się bać!

Przytoczę Wam kilka przykładów z ostatnich 3 dni
1. Godziny - prawie za każdym razem, gdy spojrzymy na zegarek jest _ _ : 23
2. Facebook - odkąd zaczęłam pisać tam z Patrycją co nie spojrzę to same bliskie Nam osoby były 23min temu... (Patrycja,Monika, Magda, Mój kuzyn, Kamil...) Albo Więcej znajomych (23)
3. Strony internetowe, portale, gazety, rachunki - pisze ktoś do mnie i zgadnijcie ile ma lat? TAK WŁAŚNIE 23... liczby w nickach, ceny w gazetach i ulotkach...
4. Rozmawiałam dzisiaj z Magdą przez 1:23s...
5. Magda patrzy dziś na termometr a tam 23,5 , sprawdza rozliczenie babci a tam liczba 123....
6. Poszłam myć naczynia o 12:18 przez 3 minuty leciała zimna woda "Jak o 12;23 zacznie lecieć ciepła to... padnę" Odkręcam wodę o 12;23 i jaka była woda? - CIEPŁA
7. Patrycja o 12:23 doładowywała telefon, i nie mogła go doładować...
8. Idziemy z Magdą zapisać się do fryzjera - jedzie samochód jaką ma rejestrację ? "...23.."


Mogłabym tak wymieniać i wymieniać.... Wczoraj trochę o tym czytałyśmy to nie powiem, ale z każdym dniem mamy co raz gorsze myśli.

23 stycznia urodziny Magdy
23 marca urodziny mojego dziadka
23 kwietnia urodziny Krzyśka / imieniny mojego taty
23 maja urodziny Kacpra
23 czerwca Dzień Ojca
Nissan - po japońsku "ni" - 2, "san" - 3 (dlaczego my mamy Nissana?) 

 Bogini Eris - (Eryda, Dyskordia) w dyskordianizmie spełnia funkcję symbolicznej towarzyszki i przyjaciółki, będąc przeciwieństwem Boga w religiach monoteistycznych. Objawia się Malaklipsie Młodszemu i Omarowi Ravenhurstowi, by oznajmić, że ludzkość jest wolna. Jej atrybutem jest jabłko niezgody, a symbolem liczba 23. 
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 A teraz kilka ciekawostek:  
- William Szekspir urodził się i umarł tego samego dnia: 23 kwietnia. Większość jego dzieł opublikowano po raz pierwszy w 1623 r.
- Ludzkie ciało posiada 46 chromosomów, ulokowanych parami. Od każdego rodzica dziecko otrzymuje 23 chromosomy.
-  23 w kodzie telegraficznym oznacza "przerwać linię".
-  Ziemia jest obecnie nachylona pod kątem 23,5 stopni.
Pożar podczas lotu TWA 800 wybuchł na miejscach 23 J i 23 K zginęło wtedy 230 osób, co więcej numer seryjny samolotu to N93119
9+3+1+1+9 = 23 co więcej N- 14 liczba alfabetu = 1+4 = 5 (2 + 3) czyli podwójna 23
Charles Manson jeden z najbardziej znanych morderców urodził się 12 listopada = 12+11 = 23
Alfabet polski uwzględniając wszystkie litery ma łącznie 32 litery , odwrócone daje 23
Juliusz Cezar zginął od 23 ciosów sztyletem.
Jak spojrzycie na klawiaturę to cyfry 2 i 3 znajdują się nad literą „W” dokładnie pomiędzy , a litera „W” jest 23 w alfabecie = co nam daje podwójne 23. Co więcej litera W na górze ma 3 rogi i na dole 2 = 23
 Bomba atomowa spadła na Hiroszimę o godzinie 8:15 = 8+15 = 23 Data – 08.06.45 = 8+6+4+5 = 23

Zdjęcia z ostatnich 30min - nawet pudełko od ładowarki do padów mnie nęka... ; /


 Chcecie dowiedzieć się więcej zapraszam -   http://www.magia.gildia.pl/artykuly/kontrkultura/liczba_23
 Czy Was też prześladują jakieś liczby? może jest to przeklęte "23"?

7 komentarzy:

  1. O_O ty mnie nie strasz :D już wiem dlaczego akurat o tej godzinie spaliłem budyń :3.................

    OdpowiedzUsuń
  2. Poryłem się tym wpisem... Jeszcze to dzień moich urodzin ;/ no i ten pożar ostatnio po 23
    Wcześniej nie zwracałem na to szczególnej uwagi, ale teraz chyba zacznę / Kacper

    OdpowiedzUsuń
  3. A weź z tym 23...gdzie dupy nie ruszysz to jest 23 :/
    W sklepie (płyn do mycia naczyń 23 zł), na stacji paliw(32, 23, 23 - grosze), samochody i inne...To jest naprawdę chore. Az jestem ciekawa jak to będzie po tym filmie.../Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Pszypadeg?? Nie sondze.

    OdpowiedzUsuń
  5. BOJE SIE, i to akurat teraz sie dzieje. Nie ma co igrać z tą liczbą. Myślałam ze mnie sie to nie tyczy, aż nie wstałam o 9:23 ! czały czas jak chce napisac 23 to pisze 32 ! XD /pat

    OdpowiedzUsuń
  6. jak w filmie O.o /klaudynka

    OdpowiedzUsuń
  7. 23:23 rozłączyło nas podczas rozmowy na skype

    Magda

    OdpowiedzUsuń