niedziela, 18 stycznia 2015

Testy na prawko | Gra planszowa | Papryka

Cześć
Jak ja nie lubię niedzieli - zawsze mam jakąś totalną zamułę, nic mi się nie chce.... Wstałam, wykąpałam się. Klaudynka zdał mi relację ze spotkania, poprosił też o pomoc w wyborze kilku filmów na kolejne spotkanie. Kto wie może coś z tego będzie (a to dzięki tej paczce którą mi przesłał) Po obiedzie poszłam spać, obudził mnie telefon od mojego Łobuza "Można po Ciebie już przyjechać, bo wracamy z Owiesna" Ekspresowo wstałam ogarnęłam się i spakowałam. Rodzice byli w szoku, bo jak mam jechać z mamą zajmuję mi to dużo więcej czasu.

Pograliśmy w grę planszową o UE - kiedyś graliśmy w nią dość często, Ewelka jak zawsze wygrała... Porozwiązywaliśmy testy na prawo jazdy - brakowało mi 2pkt żebym zdała, a jeszcze nie zaczęłam kursu xD Ma się tą głowę! Na kolację jedliśmy nadziewaną paprykę! Uwielbiam... ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz