poniedziałek, 12 stycznia 2015

Zakupy z mamą

Cześć Mordki ;* 
Co tam u Was ciekawego? Początek tygodnia, poniedziałek, szkoła.... Tak strasznie nie chciało mi się dziś wstawać ;< Dwa pierwszy PR - robiliśmy egzaminy zawodowe (chociaż dowiedziałyśmy się czegoś nowego i ciekawego : ) Na religii kończyliśmy oglądać film, na angielskim była próba karaoke (coś czuję, że będzie zabawnie!) Na psychologii reklamy dokańczałyśmy egzamin zawodowy. Historię i WOS mieliśmy wolne (chłopaki siedzieli i grali w karty, my siedziałyśmy i rozmawiałyśmy) Na drugiej godzinie poszliśmy w trójkę na spotkanie z gościem który będzie Nas kręcił na studniówce (hahaha Pan Gruszka ♥ i teksty Kotka) Ten facet pomyśli, że mamy nierówno pod sufitem.... Miałam też małą sprzeczkę z osobnikiem płci męskiej, jak on mnie wnerwia! Zwiałyśmy z matmy (nie było ani jednej dziewczyny) xD

Po szkole zjadłam obiad i pojechałam z mamą na dalsze poszukiwania sukienki. Byłyśmy w kilku sklepach, wybór był dużo większy niż w galerii (było w czym wybierać) W jednym sklepie spędziłam z godzinę czasu na przymierzaniu, wybieraniu - w końcu udało mi się coś kupić. Babeczka w sklepie była tak sympatyczna, że częściej będę tam wpadać. Po drodze wstąpiłyśmy do Diverse i do Tościka. 


Pod wieczór wpadła Madzia obczaić sukienkę - przyniosła ze sobą Monte, mandarynki, pomarańcze i coś do picia. Obejrzałyśmy kilka odcinków "Idealnej niani" - beka z typiar xD Przeglądałyśmy fryzury na studniówkę, plotkowałyśmy. 

Późnym wieczorem konwersowałam sobie ze starym znajomym - ten to ma pomysły nie ma co xD Rzucanie kostką i te sprawy... : )

3 komentarze:

  1. Sukienka ladna stwierdzam jednoznacznie :)/klaudynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka piękna, bardzo dobrze na Tobie leży! / Ala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się sukienka idealna! ;*
    Hahaha mój ulubiony Tościk :D / Krzysiek

    OdpowiedzUsuń