sobota, 7 lutego 2015

Frytki | rozmowy z Pati | Panaceum

W mig ogarnęłam całe mieszkanie na błysk - aż sama byłam w szoku, że tak mi szybko poszło. Wzięłam Ponga i wyszliśmy na dwór, po drodze spotkaliśmy Magdę. Obejrzałyśmy "Kuchenne rewolucje" następnie "Postaw na milion" - jeden z moich ulubionych teleturniejów...Zadzwoniła do Nas Pati, pytała co robimy - jedna rozmowa a tyle uśmiechu :D Patuś nie rób Nam tego więcej!

Około 20 poszłyśmy smażyć pyry :D trochę Nam to zajęło, ale w międzyczasie trochę poplotkowałyśmy. Zaczęłyśmy oglądać film, zatrzymywałyśmy go co jakieś 30min - Patrycja dość często do Nas dzwoniła. Mamy 11 minut nagrania, jutro Ci to puścimy, mam nadzieję że się nie załamiesz! :D

A jeżeli już mowa o filmie, padło na "Panaceum" w trakcie filmu przypomniałam sobie, że już go kiedyś oglądałam. Emily (Rooney Mara) i Martin (Channing Tatum) są młodzi, piękni i bogaci. Mają wielką posiadłość, własną łódź i cieszą się wszelkim luksusem, który można kupić za pieniądze. Kiedy Martin trafia do więzienia za przekręty finansowe, świat Emily rozpada się na kawałki. Kobiecie z pomocą psychiatry, udaje się przetrwać cztery długie lata, czekając na ukochanego. Pojawienie się Martina z powrotem w jej życiu niewiele jednak pomaga. Chwytając się rozpaczliwie ostatniej deski ratunku przed hospitalizacją, Emily decyduje się zacząć zażywać nowe środki antydepresyjne. Nie zdaje sobie sprawy, że zmieni to na zawsze życie wszystkich.

A dziś swoje wrażenia napisze Wam Madzia - film całkiem fajny, wciągający. Pokazuje jak można udać głupiego i źle na tym skończyć, bo zawsze można trafić na kogoś, kto przejrzy czyjeś zamiary. No i to tyle, bo więcej mi się nie chce pisać (ta, wiem leń ze mnie), ale Ewel już się tu denerwuje, więc oddaje jej laptopa :D


1 komentarz:

  1. Haha, nie no Pati wczoraj zaszalała :D
    Wrażenia mogłaś napisać Ty, a nie zmuszać biednego, niekreatywnego człowieka xD / Magda

    OdpowiedzUsuń