niedziela, 17 maja 2015

Porządki | Tort | Urodziny mamy

Hej!

Jest już trochę późno, ale postanowiłam jeszcze tutaj zajrzeć i co nieco napisać o wczorajszym i dzisiejszym dniu. Jak już wcześniej pisałam zabrałam się wczoraj za porządki w pokoju, żeby dzisiaj mieć już z głowy - tak też zrobiłam. Ogarnęłam wszystkie ciuchy, a tego chyba nie lubię najbardziej... wytarłam kurze, poodkurzałam, a nawet pomyłam okna. Po południu wpadła do mnie Magda - trochę pogadałyśmy, obejrzałyśmy telewizję (nie ma to jak włączać na nowo dekoder co 5minut...) Wieczorem pogadałam trochę z Michałem na skypie.

Dzisiaj wstałam jakoś przed 10 i od razu poszłam pod prysznic. Susząc włosy zapukała do mnie sąsiadka, czy pójdę jej do sklepu po papierosy.Więc moje występy artystyczne przed lustrem musiały się nieco skrócić.. :D  Rodzice kupili na obiad pierogi - Pati myślę że teraz nie będziesz miała mi tego za złe, ale lepsze są te od konkurencji. Później każdy podzielił się obowiązkami i dokończyliśmy wczorajsze sprzątanie. Po obiedzie pomogłam mamie robić tort - dziś wyprawiała swoje 40ste urodziny. Po 15 przyszła babcia z dziadkiem posiedzieliśmy, pojedliśmy, obejrzeliśmy powtórkę "Małych gigantów"  Dziadek i tato jak zwykle ostro dyskutowali : Komorowski & Duda. Pod wieczór odwiedziła mnie Madzia, przyniosła mi książki dla mojego chrześniaka (sama je przeczytam bo wydają się ciekawe! :D) i jedną część przygód Tomka Wilmowskiego.

Miałam dziś pojechać na noc do Miśka, ale że mam tak niezdecydowanego faceta to jak zawsze wyszło zupełnie inaczej. Prawdopodobnie to on jutro przyjedzie do mnie, ale jeszcze wszystko może się zmienić - w końcu to Michał...


6 komentarzy:

  1. Dziś jeszcze będę szukać tego "Szatana z siódmej klasy", mam nadzieje, że uda mi się znaleźć tą książkę. Kto wie, może znajdę coś jeszcze innego, to Ci przyniosę :) A co do tortu...pierwsza klasa, pyszny był :D
    ~Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że smakował ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slodki torcik az mi slinka cieknie :P/ klaudynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bym zjadł takiego torta... (smaka mi tylko narobiłaś)
    Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy
    - Kacper

    OdpowiedzUsuń